nedjelja, 26. travnja 2015.

Jaffa torta sa slikama izrade

Jaffa torta sa slikama izrade

 
 
 
Sjećam se rođendana kada smo brat i ja bili mali, mama je često znala praviti Jaffa tortu, jer smo mi inzistirali na tome. S obzirom da je mi jako volimo, odlučila sam baš taj recept podijeliti sa vama. Inače recept za ovu Jaffu imam na blogu već tri godine, ali nisam imala sliku presjeka, tako da vam nisam mogla približiti kako torta zaista izgleda. U zadnjih tjedan dana pravim ju već drugi puta, tako da bi bilo šteta ne pokazati presjek, ponovo slikam postupak i detaljno objašnjenje. Možda će vam se kod pripreme učiniti malo kreme, ali kada složite tortu vidjet ćete da je to omjer baš kakav treba biti. Ovaj recept za Jaffa tortu svakako preporučujem.
SASTOJCI
  • BISKVIT:
  • 7 jaja
  • 7 žlica šećera
  • 10 žlica oraha
  • 2 žlice brašna
  • malo praška za pecivo
  • 1. FIL :
  • ½ l mlijeka
  • 5 žlica brašna
  • 2 vanilin šećera
  • ½ margarina
  • 10 dkg šećera
  • 2. FIL:
  • 1 dcl mlijeka
  • 5 žlica šećera
  • 4 štange čokolade za kuhanje
  • 15 dkg oraha
  • ½ margarina
  • POTREBNO JOŠ ZA SLAGANJE:
  • 3 kutije jaffa keksa
  • 2 dcl soka od naranče
  • Dekoracija po želji

POSTUPAK IZRADE BISKVITA OD JAJA

1. Odvojite žumanjke od bjelanjaka.
2. Žumanjke pomiješajte sa šećerom i dobro izradite.
3. Dodajte orahe i brašno pomiješano sa praškom za pecivo, te lagano sjedinite.
4. Dodajte izrađene bjelanjke i pjenačom ili kuhačom sve sjedinite.
jaja-i-orasi
5.Na dno kalupa (koristila sam 26 cm) postavite masni papir, pričvrstite sa obručem i ulijte smjesu.
klasicni-biskvit
6. Stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180 strupnjeva 25-30 minuta.
7. Ostavite da se ohladi.
biskvit-sa-jajima
8. Odvojite biskvit od obruča nožem i odlijepite papir. Prerežite biskvit da dobijete dva dijela.
presijecanje

IZRADA MLIJEČNE KREME (1. FILA)

1. Brašno, šećer i vanilin šećer pomiješajte sa malo mlijeka, a ostalo mlijeko stavite kuhati.
2. Kada mlijeko zakuha ulijte smjesu i nastavite kuhati.
3. Ostavite da se rashladi, tako da prekrijete prozirnom folijom da se ne uhvati kožica.
4. Nasjeckajte margarin sobne temperature u rashlađenu smjesu i sjedinite.
bijeli-fil

IZRADA ČOKOLADNE KREME (2. FILA)

1. Prokuhajte mlijeko sa šećerom i čokoladom dok se ne istopi.
2. U hladno dodajte orahe i margarin sobne temperature, te sve sjedinite.
coko-namaz

JAFFA TORTA SLOJ PO SLOJ

1. Biskvit premazati ili poprskati sokom od naranče.
2. Složiti Jaffa kekse, tako da dio s čokoladom bude okrenut prema gore, ali prethodno ih umočite u sok od naranče.
sok naranča
3. Premažite sa bijelim filom.
4. Složite red Jaffa keksa isto da čokoladni dio bude okrenut prema gore i prethodno ga umočite u sok od naranče.
5. Premažite tamnim filom.
6. Postavite drugi biskvit.
7. Dekoracija može biti sa 500 ml slatkog vrhnja ili čak možete oblagati sa tičinom.
8. Ovu tortu sam dekorirala sa šlagom, crtala sam pčelicu Maju.
jafa-torta-slaganje
SAVJET:
1. Inače ja volim staviti u tepsiju masni papir da se ne lijepi biskvit, ali možete slobodno pouljiti samo dno (ne stranice da se ne odvoji kod hlađenja) i kada se ohladi samo nožem prođete sa strane i malo koliko treba dole i imati ćete ravniju tortu za dekoraciju pogotovo sa tičinom, kao ja u ovom slučaju.
Ovako je izgledala moja Jaffa torta prije nego sam napravila nove slike. Kao što vidite možete ju raditi i u obliku srca.
jafica srce

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova