utorak, 21. travnja 2015.

LASTIN GNIJEZDO (KUGLICE SA EUROKREMOM)


Lastin GNIJEZDO (KUGLICE SA EUROKREMOM)


Lastin gnijezdo kolač
Obožavam ove kuglice sa eurokremom. Viđala sam na raznim stranicama ove kuglice koje sam imala namjeru svakako pripremiti jednom prilikom. Vjerovatno je u meni prevladao detalj sa eurokremom pošto ga jako volim. Prije par dana svekrva mi je poslala tacnu sa raznim vrstama kolača među kojima su bile i ove kuglice. Vau, prvo sam se iznenadila, jer nisam znala da ona ima ovaj recept, a onda se nisam smirila dok ih nisam pojela koliko su mi se svidjele. Recept za odlične breskvice koje ona pravi za svaku priliku sam već podijelila s vama, tako da s veselja pišem i ovaj za kuglice sa eurokremom. Recept je provjeren, brzo su gotove i jednostavne, tako da ih preporučujem. Po ukusu možete čak u sredinu i za dekoraciju dodati žele bombone, koji se isto dobro slažu.  
SASTOJCI
  • 2 dcl vode
  • 200 gr margarina
  • 100 gr čokolade za kuhanje
  • 100 gr šećera
  • 250 gr mljevenog keksa
  • 100 gr kokosa
  • kokos za valjanje (oko 100 gr)
  • eurokrem tamni (oko 3 pune žlice)
  • eurokrem svijetli (oko 3 žlice)

POSTUPAK IZRADE KUGLICA SA EUROKREMOM

1. Vodu, margarin, čokoladu i šećer stavite na srednju vatru da se sve dobro istopi.
2. Kada se ohladi, dodajte keks i kokos, sjedinite.
brza-smjesa
3. Žiličicom zahvatite smjesu i među dlanovima oblikujte kuglice jednake veličine.
valjanje-kuglica
4. Na površini kuglice napravite udubinu u koju ćete poslije dodavati eurokrem.
rupice-u-kolacu
5. Kuglicu uvaljajte u kokos.
kokos-dekoracija
6. Vrećicu za ukrašavanje napunite eurokremom u dvije boje ukoliko želite različite nijanse, mada možete koristiti i jednobojni. Namontirajte nastavak za ukrašavanje.
dvobojni-krem
7. udubina kuglice popunjavajte eurokremom.
dekoriranje-s-eurokremom

www.kolaci.biz

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova