utorak, 21. travnja 2015.

RAFAELO KUGLICE BEZ MLIJEKA U PRAHU

RAFAELO KUGLICE BEZ MLIJEKA U PRAHU

rafaelo kuglice
Ovih dana sam se malo pozabavila, pravila sam Rafaelo kuglice. Vjerujem da su svima poznate, te da ste ih svi probali ili čak pripremali. Ove rafaelo kuglice su malo drugačije od onih što smo navikli papati po tome što u sastojke ne ide mlijeko u prahu, a poznato je da dosta ljudi ne voli specifičan okus i miris toga mlijeka, tako da ih svakako preporučujem. Ideju da se pozabavim kuglicama sam dobila nakon što sam se odlučila praviti tortu od kokosa na kojoj su se odlično uklopile rafaelo kuglice, koje sam na kraju prošarala čokoladom radi dekoracije, te sam ih postavila po površini, uz rub torte. Količinski se dosta dobije, tako da su zgodne i za kombiniranje s drugim kolačima kada pripremamo neku feštu za više ljudi.
SASTOJCI
  • 250 gr šećera u prahu
  • 1 l mlijeka
  • 250 gr margarina
  • 300 gr kokosa + 150 gr za valjanje kuglica
  • 8 žlica gustina
  • 8 žlica šećera
  • oko 100 gr badema (lješnjaka, oraha)

KAKO PRIPREMITI RAFAELO KUGLICE

1. Šećer i gustin pomiješajte s malo mlijeka (kao za puding), a ostatak stavite kuhati.
2. U uzavrelo mlijeko dodajte pripremljene sastojke, te miješajte dok ne dobijete gustu smjesu.
gusta smjesa
3. Ostavite da se ohladi.
4. Margarin sobne temperature i šećer u prahu pjenasto izradite.
izrađeni margarin
5. Dodajte kokos i ohlađenu kremu, sve sjedinite.
kokos smjesa
6. Dobivenu smjesu stavite u hladnjak koji sat da se stegne, da možete lakše raditi s njima.
7. Bademe ubacite u kipuću vodu i kratko obarite dok se ne počne odvajati ljuska (provjerite dok se kuha), ocjedite i odvojite bademe od ljuske dok su topli.
oguljeni bademi
8. Smjesu izvadite iz hladnjaka, te napravite valjak.
9. Nožem izrežite valjak na jednake dijelove da bi ste dobili kuglice podjednake veličine.
valjak za kolače
10. U svaku kuglicu utisnite badem, te među dlanovima napravite oblik kuglice.
oblikovanje kuglice
11. Uvaljajte u kokos.
kokosovo brašno
12. Možete ih stavljati u papiriće predviđene za kuglice, može i bez papirića, a opet možete ih koristiti i kao ukras na nekoj torti.
papirići za kolače
Ovako sam kuglicama dekorirala tortu:
dekorativne kuglice na torti

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova