subota, 4. srpnja 2015.

KREMASTI KOLAČ SA PIŠKOTAMA

Kolač sa piškotama
kolac sa piskotama
Sastojci:
  • 2 obična paketa piškota
  • 3 pudinga od vanilije ili po želji
  • 1 l mlijeka
  • 5 žlica šećera
  • 125 gr margarina
  • 50 gr šećera u prahu
  • 500 ml neutralne ili slatkog vrhnja, kako tko ima ili voli, možda ne smije šećer
  • 200 gr mljevenog keksa (može koji imate, mogu čak i čajni kolutići)
  • 100 ml soka od naranče ili opet koji imate
  • oko 200 ml mlijeka ili soka za umakanje piškota
Priprema:
Pomiješati pudinge i šećer sa 200 ml hladnog mlijeka, a ostalo mlijeko staviti da provri.

U kipuće mlijeko zakuhati umućenu masu i miješati dok se ne zgusne, pa skloniti sa vatre da se ohladi.
Ulupati margarin sa šećerom u prahu da bude pjenast pa dodati ohladjen puding i umutiti.
Posebno umutiti slatko vrhnje, ili neutralnu, ja sam neutralnu i bilo je odlično.
Umutiti zatim krem ​​sa ulupanom vrhnjem.
Odvojiti 1/3 pa dodati mljeveni keks i sok i izmiješati.
U djuveč tepsiju ili neki kalup staviti prvi paket piškota umočen u mlijeko, na dno.
Preko staviti sloj s keksom, pa opet red piškota i sav preostali krem.
Odgore može što god imate ili hoćete da stavite, ja sam posula neskvik (parola snadji se)
Staviti u hladnjak na 2h pa služiti.

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova