četvrtak, 23. travnja 2015.

Čaj protiv kašlja

Čaj protiv kašlja

Ljudi, nemojte biti gadljivi kao ja pa da odbijete piti ovaj čaj, ali kad je čovjeku voda do grla, svašta proba Recept je po Rudolfu Breussu, provjeren puno puta i što je najvažnije, učinkovit je 100%
DODAJ RECEPT U
Čaj protiv kašlja/ Slika / 738.571 /

Sastojci

Broj osoba:
1 osoba

Priprema

Vrijeme pripreme:
20 min
Težina:
Jednostavno
  1. 1
    Luk ne guliti već ga s Ljupina samo oprati i staviti kuhati u litru vode sa šećerom (šećer neutralizira okus i miris luka)
  2. 2
    Kad zakipi, kuhati oko 15 min
  3. 3
    Ja sam ga kuhala za sebe bez šećera i kad se čaj smlačio dodala sam malo meda

Posluživanje

Čaj se pije mlacan ili hladan i to gutljaj po gutljaj.Brzo potiče iskašljavanje i prestanak kašlja.Preporuča se i kod bronhitisa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova