utorak, 21. travnja 2015.

JEDNOSTAVAN I BRZ KOLAČ OD JABUKA


JEDNOSTAVAN I BRZ KOLAČ OD JABUKA


jednostavan kolač od jabuka
Pošto smo se oprostili od ljeta i toplih dana, tako nam je ostao suženi izbor u odabiru voća s kojim bi mogli nešto fino pripremiti. Naravno, sada smo se opskrbili većom količinom jabuka koje volimo pojesti, a jednostavno me dozivaju da ih nekako pripremim. Odluka je pala na jedan jednostavan, brz i sočan kolač od jabuka, koji će vas sigurno iznenaditi ako na prvu možda skromno izgleda. Za ovaj kolač su mi dobro došli  Dr.Oetker Tradicionalni dodaci za Štrudlu od jabuka  u kojima su sastojci koji su mi se odlično uklopili. Moji ukućani su bili zadovoljni, a kolač od jabuka sam (s obzirom na brzinu pripreme) ponovo pravila kod mame i bake, pošto smo ga spominjale pa ga je bilo dobro i probati.

SASTOJCI KOJE SAM KORISTILA

4 jaja
3 čaše šećera
2 čaše ulja
4 čaše brašna
1 prašak za pecivo
1 vrećica  Dr. Oetkerovih Tradicionalnih dodataka za Štrudlu od jabuka
1 žličica sode bikarbone
4 velike naribane jabuke
šećer u prahu za posipanje

KAKO PRIPREMITI KOLAČ OD JABUKA

1. Odvojite žumanjke od bjelanjaka.
2. Bjelanjke izradite u čvrst snijeg.
3. Žumanjke pjenasto izmiješajte sa šećerom.
4. U žumanjke dodajte ulje, pa izradite.
5. Brašno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu i dodatke za štrudlu pomiješajte u jednoj posudi.
6. Sve te sastojke polagano dodajte u žumanjke i sve sjedinite.
smjesa bez jabuka
7. Umetnite izribane jabuke, pomiješajte.
8. Dodajte izrađene bjelanjke i kuhačom izmiješajte.
smjesa s jabukama
9. U pouljenu i lagano pobrašnjenu tepsiju promjera 25 × 35 cm istresite smjesu.
pouljenom-tepsija
10. Pecite na 180 ° C dok ne porumeni, te dodatno provjerite čačkalicom.
pecite dok ne porumeni
11. Prije služenja posipajte šećerom u prahu.
* Kao mjeru koristila sam čašu od jogurta - 180ml.
Koji je vaš omiljeni kolač od jabuka?
Više o Dr. Oetkerovim dodacima za štrudlu i drugim tradicionalnim dodacima za kolače vidi  ovdje .


www.kolaci.biz

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova