utorak, 21. travnja 2015.

MEDENA KATA


MEDENA KATA


medena kata
Nakon što sam napravila veću količinu kolača, odlučila sam se najprije objaviti recept za Medenu katu. Kada sam razmišljala što bi sve pravila i kako bi koji izgledao na tanjuru među mnoštvom kolača ovaj mi se odlično uklopio, jer je nekako drugačiji. Nakon što odstoji dobije svoju mekoću, a glavnu ulogu u guštanje ima pekmez koji daje nešto posebno. Recept sam pronašla na  Coolinarici  i mogu reći da sam zadovoljna. Ukoliko se odlučite praviti ga, vjerujem da nećete požaliti. Kore nisam baš pedantno izvukla, jer sam bila u stisci s vremenom što mi zasmeta kada ih gledam, ali drugi puta bit će bolje :)
SASTOJCI
  • KORE:
  • 2 jaja
  • 4 dkg margarina
  • 2 žlice meda
  • 3 žlice mlijeka
  • 15 dkg šećera
  • 45 dkg brašna
  • 1 žličica sode bikarbone
  • KREMA:
  • 3 dcl mlijeka
  • 3 žlice oštrog brašna
  • 1 vanilin šećer
  • 20 dkg margarina
  • 20 dkg šećera u prahu
  • PREMAZ:
  • pekmez od šljiva (može brusnica, borovnica)

KORE SA MEDOM

1. Margarin, 1 jaje, med, mlijeko i šećer zagrijte na laganoj vatri da se rastopi.
2. U brašno koje ste prosijali dodajte drugo jaje, sodu bikarbonu i rastopljenu smjesu.
3. Sve dobro izmijesite.
loptice od tijesta
4. Na masnom papiru razvucite 4 kore što tanje, moje su bile oko 30 x 22 cm.
5. Koru papirom stavite na prevrnutu tepsiju.
razvlačenje kora
6. Pecite na 180 stupnjeva oko 7 minuta.
jedna kora

KREMA SA MLIJEKOM

1. Brašno i vanilin šećer pomiješajte s malo mlijeka, a ostatak mlijeka stavite kuhati.
2. U uzavrelo mlijeko ukuhajte izmiješane sastojke.
3. Ostavite da se ohladi.
4. Izradite margarin sa šećerom u prahu i sjedinite sa ohlađenom smjesom.
bijela krema sa mlijekom

SLAGANJE MEDENE KATE

1. kora - pola kreme
2. kora - pekmez
3. kora - ostatak kreme
4. kora - prije služenja posipati šećer u prahu
kora na koru kolač
SAVJET:
1. Ostavite da kolač prenoći u fržidera prije rezanja, jer je potrebno da omekani.

ww.kolaci.biz

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova