četvrtak, 23. travnja 2015.

Sirup za iskasljavanje,protiv prehlade

Sirup za iskasljavanje, protiv prehlade

Recept sam dobila od mame, mama od susjede..itd.Prije Bozica pocela sam jako kasljati i nikako da prodje.Zvala sam mamu da je pitam sta bi mogla popiti protiv kaslja ?! Draga mamica .... ja je jos uvijek zovem kada mi nije dobro a tako sam daleko od nje.
DODAJ RECEPT U

Sirup za iskasljavanje, protiv prehlade/ Slika / 266.694 /

Sastojci


Priprema

  1. 1
    U vodu staviti secer, med, lovorov l., Limun prerezan na pola.
    Kuhati SAMO 6 minuta.
    Sirup kuhati vise puta na dan, ako treba.
  2. 2
    Kad ste prehlađeni, kasljete i ne zelite ici k doktoru ..probajte ovaj domaci recept koji ce vam sigurno  pomoci pri iskašljavanje katara.


Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova