utorak, 21. travnja 2015.

USKRSNI JAFFA KEKSI U OBLIKU JAJA

USKRSNI JAFFA KEKSI U OBLIKU JAJA

domaći jaffa keksi
Zaista mi je bilo interesantno pripremati ove jaffa kekse, jer se biži Uskrs tako da sam se malo poigrala i napravila ih u obliku jaja, te ukrasila. Recept sam pronašla kod drage Maje sa bloga Cooks and Bakes, jedino sam napravila nekoliko izmjena koje sam prilagodila svojim idejama. Odlučila sam se cijeli kolač završiti u tepsiji, tako da je bilo potrebno u recept ubaciti marmeladu sa kojom sam premazala biskvit, jer bez nje bi isti biskvit upio žele čim bi ga dodala. Kod pripreme čokolade za glazuru ubacila sam ulje, tako da mi bude lakše izrezivati željeni oblik, a da ne puca. Primjetila sam da mi se pomalo odvajala čokolada od želea, vjerujem da je to zbog dodavanja ulja, ali nije stvaralo posebne probleme. Objasnit ću vam u receptu nekoliko caka na koje trebate obratiti pažnju. Naravno, jaffa kekse možete rezati po želji i uživati u okusu.
SASTOJCI
  • BISKVIT:
  • 4 jaja
  • 4 žlice šećera
  • 4 žlice brašna
  • ŽELE:
  • 3,5 dcl ocijeđene naranče
  • 1 vrećica želatine
  • 3 žlice šećera
  • GLAZURA:
  • 200 gr čokolade za kuhanje
  • 6 žlica ulja
  • OSTALO:
  • 3 žlice marmelade naranča (mandarina) sobne temperature
  • po želji za ukrašavanje bijela čokolada
  • malo ulja

KLASIČNI BISKVIT SA JAJIMA

1. Žumanjke i bjelanjke odvojite.
2. Bjelanjke izradite u čvrsti snijeg.
3. U žumanjke dodajte šećer i miksajte dok ne postanu svilenkasti.
4. Postepeno dodajte brašno i umiješajte.
5. Na kraju dodajte bjelanjke, i kuhačom ili pjenjačom lagano sjedinite.
smjesa-sa-jajima
6. Tepsiju veliku (moja je 32 X 33 cm) pouljite i lagano pobrašnite, te ulijte pripremljenu smjesu.
veliki-pleh
7. Stavite peći u zagrijanu pećnicu na 200 stupnjeva 10 minuta.
8. Kada je pečeno ostavite da se ohladi.
veliki-biskvit
9. Premažite sa marmeladom sobne temperature.
biskvit-sa-marmeladom

ŽELE OD NARANČE

1. Želatinu pripremite po uputstvima sa vrećice i ostavite da stoji, neka to bude u lončiću u kojem ćete ju topiti.
2. Naranče ocijedite i još pustite kroz cijediljku da odvojite komadiće.
3. U naranče dodajte šećer i promiješajte.
4. Želatinu u lončiću stavite da se topi, ali vatru smanjite na najmanje i još odignite lončić iznad vatre nekih 20 cm, čisto da se otopi, a da ne bude vruća.
5. Istopljenu želatinu ulijte u pripremljen narančin sok i promiješajte.
sok-za-kolac
6. Prelijte preko marmelade.
zele-od-narance
7. Stavite u frižider da se stegne oko 3 sata.
8. Prije nego prelijete glazuru, izvadite iz frižidera barem 15 minuta da odstoji na sobnoj temperaturi.

ČOKOLADNA GLAZURA

1. Čokoladu i ulje istopite na pari.
2. Ostavite istopljenu čokoladu da se ohladi, jer će topla čokolada rastopiti žele.
3. Prelijte preko želea još dok je čokolada tekuća, razmazati, protresti i vratiti u frižider da se ohladi.
tamna-glazura

IZREZIVANJE I UKRAŠAVANJE JAFFA KEKSIĆA

1. Ukoliko želite izrezivati željeni oblik, potrebno je kolač izvaditi barem 15 minuta da stoji na sobnoj temperaturi, da ne puca prilikom rezanja.
2. Izrezivač lagano, pažljivo urežite u kolač i špahtlom izvucite oblik.
3. Ukoliko želite da vam jaja budu prošarana bijelom čokoladom, istopite na pari malo bijele čokolade sa par kapi ulja i kada se malo prohladi stavite u fišek od masnog papira i pravite šare po čokoladi. Stavite u frižider da se stegne. Isto 15 minuta prije rezanja neka stoji na sobnoj temperaturi da se lakše reže.
4. Možete crtati i direktno na izrezanom jajetu, lijepiti cvjetiće ili sl.
kolac-jaje
uskrsnji-kolac

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova