ponedjeljak, 18. svibnja 2015.

Brzi kolac sa bananama

Brzi kolac sa bananama

 


kolac sa bananama3 Brzi kolac sa bananama


























Sastojci:Kad sam bila u Bosni ovaj recept sam dobila od moje sestre Memic Mirsade, ja sam napravila neke sitne izmjenice u nacinu pripreme ali to je to. Hvala sestro za recept super je!
  • 3 pudinga od vanilije
  • 1 l. mlijeka
  • 5 žlica šećera
  • 3 banane
  • slag krema ili vrhnje za slag (tecni slag)
  • 450 gr. petit keksa (ja sam korisio graham)
Priprema:
Mlijeko i secer prokuhat.
Dodat izmucen puding i skuhat.
Izlomiti keks i stavit u vecu posudu.
Isjec banane i dodat keksima.
Na sve to dodan skuhan puding i izmjesat.
Istrest u kalup za torte koji ste predhodno posuli kokosovim brašnom.
Fino rasporedite i ostavite u frizider da se hladi.
Izmutite slag sa dodatkom secera po zelji i premazite preko potuno ohlađene tortice.
Prijatno!

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova