Rolat sa jagodama


Biskvit:Rolat sa jagodama Rolat sa jagodama

  • 6 jaja
  • 6 kasika secera
  • 5 kasika brasna
  • 1 kasika kakaa
  • pola praska za pecivo
Priprema:
Umutiti bjelanjce u cvrst snjeg i dodati zumanjke i secer kasnije brasno,prasak za pecivo.Podjeliti u dva djela i u jedan dio staviti kakao.Papir za pecenje staviti u pleh(velicine rerne)po duzini sipati zuto i do njega smedje tjesto, tako ce na kraju biti sareni biskvit.
Fil:
  • 200 gr.slaga ili 250 gr slatke pavlake
  • 100 gr.kisele vode
(ali ja sam umjesto toga uzela SLAG PJENU ona mi je bolja i duze drzi nego obicni slag).
Kad je biskvit gotov premazati ga dzemom po zelji.ja sam ga premazala COKOLADOM ISTOPLJENOM,a preko toga slagom-poredati voce po zelji i uviti u rolat,premazati opet odozgo i ukrasiti….super je lagan i ukusan pa probajte originalnu ili moju varijantu nama je bolje smekala moja varijanta…..