subota, 6. lipnja 2015.

SADA ZNATE RAZLOG ZAŠTO ŽENE PLAČU ! (POUČNA PRIČA)

DREVNA MUDROST: Evo zašto žene plaču!  (POUČNA PRIČA)


Podijelite sa prijateljima:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Podijeli na LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
suze
Jedan mali dječak upitao je svoju majku: Majko, žasto plačeš?
- "Zato što sam žena" - odgovorila mu je majka.
- "Ne razumijem te!" - Zbunjeno je rekao dječak.
Mama ga je samo zagrlila nježno i reču mu: - "Nikada i nećeš razumjeti sine".
Kasnije je upitao svoga oca:
- "Tata, zašto mi se čini da mama plače bez ikakvog razloga?"
- "Sve žene ponekad puste svoje suze bez ikakvog razloga" - bilo je jedino što je otac znao reći.
Dječak je odrastao i postao je čovjek, a još uvijek se pitao i tražio odgovor zašto žene plaču.  Jedne noći u snu mu se javio Bog i on ga je upita:
- "Bože, zašto se žene tako lako rasplaču?"
Bog mu je odgovorio:
- "Kad sam stvarao ženu morala je biti posebna . Dao sam joj ramena dovoljno jaka da nosi svu težinu ovoga svijeta, a opet dovoljno nježna da svakome mogu pružati utjehu . Dao sam joj unutrašnju snagu da podnese porod i odbijanje koje joj toliko puta stiže od njezine djece.            

NEKO VAS JE UVREDIO?  Ne očajavajte, već pročitajte ovu priču ... (čitanje 1 min. - Mudrost zauvijek!)

Dao sam joj čvrstinu koja joj omogućuje da ide dalje kad svi drugi odustanu i da se brine za svoju rodbinu i obitelj u dane bolesti i nevolje bez prigovora. Dao sam joj osjećajnost da voli svoju djecu bez obzira na sve, čak iako su vrlo povrijedili .     
Dao sam joj snagu da nosi svoga muža kroz njegove pogreške i načinio je od njegovog rebra da bi štitila njegovo srce . Dao sam joj mudrosti da zna da dobar muž nikada ne bi povrijedio svoju ženu, ali povremeno testira njezinu snagu i odlučnost da postojano bude uz njega . I napokon, dao sam joj SUZU da se isplače.          
To je samo njezino na korištenje kad god joj zatreba.  Vidiš, sine moj, ljepota žene nije u odjeći koju nosi, ni u njezinoj figuri ili u načinu na koji se češlja. Ljepota žene mora se vidjeti u njezinim OČIMA , jer je tu ULAZI u njeno SRCE i DUŠU - mjesto gdje stanuje njena LJUBAV        
- "ZATO", - nastavi Bog - "BUDI JAKO OPREZAN, nježan i pažljiv PREMA ŽENI DA JE NE rasplačeš, JER JA BROJIM NJENE prolivene SUZE ... ŽENA JE NASTALA OD čovjekovog rebra, A NE OD NJEGOVIH STOPALA DA SE GAZI PO NJOJ , NE OD NJEGOVE GLAVE DA SE SA ŽENOM VLADA ... VEĆ OD NJEGOVOG BOKA DA MU BUDE JEDNAKA, ISPOD RUKE DA BUDE ZAŠTIĆENA I POKRAJ čovjekovog SRCA DA BUDE VOLJENA ... "
(Dnevne.rs /balkanspress.com)

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova