utorak, 21. travnja 2015.

BOŽIĆNI PAPRENJACI RUKOM ŠARANI

BOŽIĆNI PAPRENJACI RUKOM šarane

božićni paprenjaci
Paprenjaci, paprenjaci ... moram priznati da o njima slušam već neko vrijeme, ali nikako ne stižu na red da ih napravim. Kako nam se bliži Božić, ovo je idealna prilika koju sam iskoristila i isprobala nešto meni novo, nešto prigodno što se inače i pravi za te dane. Osim što su mi malo u pripremi pomogla i moja dječica, keksiće su mi upotpunili Tradicionalni dodaci za paprenjake Dr. Oetkera . Za ovu vrstu keksića obično postoje posebne vrste kalupa ili valjaka koje ostavljaju posebne otiske, ali paprenjaci se mogu napraviti is kalupima koje imate (kao što sam ja) i naravno šarati ih po želji. Paprenjake možete iskoristiti u obliku Božićnih darova koje je dovoljno umotati u prozirnu foliju, zamotati trakicom i riješili ste nedoumicu o darivanju. 
SASTOJCI:
500 gr brašna
1 vrećica Dr. Oetker Tradicionalnih dodataka za paprenjake 250 gr mljevenih oraha 125 gr šećera prstohvat soli 130 gr meda 1 jaje 220 ​​gr margarina 





ZA UKRAŠAVANJE:
kalupi
1 bjelanjak
15 gr šećera u prahu
vrećica za ukrašavanje
nastavak za ukrašavanje s manjom rupicom

PRIPREMA TIJESTA ZA paprenjake

1. Pomiješajte brašno, dodatke za paprenjake, mljevene orahe, šećer i prstohvat soli.
suhi-dodatak
2. Dodajte med, jaje i margarin sobne temperature.
med-i-jaja
3. Rukama sve dobro izradite, dok ne dobijete kompaktnu smjesu.
kompaktna smjesa
4. Odmah nakon što ste izradili tijesto, možete ga razvaljati na površinu, koju nije potrebno posipati brašnom. Izrezujte ga sa željenim kalupima.
kalupići za keksiće
5. Izrezane oblike prebacite u tepsiju, koju ste prethodno obložili masnim papirom.
izrezani oblici
6. Pecite ne 180 stupnjeva oko 10 minuta.
180 stupnjeva
7. Kada ih izvadite ostavite da se ohlade.

RUKOM dekorirana PAPRENJACI

1. Bjelanjak manjom brzinom razbijte i miksajte dok ne postane pjenasto.
2. Pojačajte na srednju brzinu i postupno dodavajte šećer u prahu koji možete prosijavati dok miksate.
3. Dobit ćete jednu čvršću smjesu, ali ne prečvrsto.
propeler od miksera
4. vrećicu za ukrašavanje s nastavkom koji ima manju rupicu, nastavite crtati po želji.
ukrasavanje-paprenjaka
5. Ostavite da se suši na zraku.
SAVJET:
1. Moram napomenuti da smjesa kojom će se ukrašavati paprenjaci ne smije stajati dugo na zraku, jer se brzo stvrdnjava, tako da bi trebala odmah nakon izrade ići u vrećicu za ukrašavanje.
Više o tradicionalnim dodacima za paprenjake i drugim dodacima za kolače vidi ovdje
www.kolaci.biz

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova