utorak, 21. travnja 2015.

KOLAČIĆI S LJEŠNJACIMA, KOMADIĆIMA ČOKOLADE I FILOM OD NUTELLE

KOLAČIĆI S LJEŠNJACIMA, komadićima ČOKOLADE I FILOM OD Nutelle

kolačići s lješnjacima i nutellom
Kolačići s lješnjacima i nutellom su nešto što nikako ne mogu prestati hvaliti, koliko su oduševili mene i sve koji su ih probali. Stvarno kada probate jedan, sigurno se nećete zaustaviti već ćete nastaviti uživati ​​u tom fenomenalnom ukusu. Definitivno su ovi kolačići s lješnjacima upisani u favorite i ujedino ih mogu preporučiti za Božićnu trpezu. Pošto sam se uključila u igre gdje sudjeluju blogerice, od ponuđene tri različite igre, došao je red i na " FBI rukavice "u kojoj se istražuje zadani blog, te se priprema i objavljuje odabrani recept. Trenutno se istražuje Zokin blog "My Pans and Potts" kojoj sam veoma zahvalna na ovako divnom receptu . Jedino što sam u receptu napravila po svome je duplo veći broj kolačića od iste količine smjese. Prvo sam pravila količinu koja je navedena u receptu i kada sam probala koliko su dobri ponovila sam recept, ai trebali su mi manji kolačići pošto sam ih pripremala za goste, pa su mi se učinili tako zgodniji. Moram se još pojadati kako sam prije objavljivanja na blog slučajno obrisala slike ovih kolačića, može zamisliti kako sam se osjećala, ali srećom sam ih povratila, tako da ih sada mogu podijeliti s vama. 
SASTOJCI
  • 125 gr mekog brašna
  • 50 gr prženih i samljevenih lješnjaka
  • 8 žlica nutelle
  • prstohvat soli
  • ½ žličice praška za pecivo
  • 75 gr omekšalog maslaca
  • 50 gr šećera
  • 1 veće jaje
  • 50 gr nasjeckane mliječne čokolade

KAKO SE PRAVE KOLAČIĆI S LJEŠNJACIMA

1. Na masni papir žlicom napravite 16 diskova od nutelle i stavite u zamrzivač da se stegnu.
pločice od nutelle
2. U dubljoj posudi izmutite šećer i maslac sobne temperature dok ne postanu kremasti.
3. Dodajte jaje i prstohvat soli, nastavite miksati.
maslac i jaja
4. Brašno dodavajte postupno.
5. Lješnjake isto postupno dodavajte i sve dobro sjedinite.
brašno i lješnjaci
6. Dobit ćete lopticu od tijesta koju je potrebno zamotati u prozirnu foliju i staviti u hladnjak najmanje sat vremena.
hlađenje u foliji
7. Kada tijesto izvadite iz hladnjaka potrebno je što brže raditi s njim.
8. Tijesto podijelite na 16 jednakih dijelova.
16-dijelova
9. Od svakog dijela napravite lopticu koju rukama spljoskate i na sredinu stavite zamrznutu nutellu, koju brzo poklapate s rubovima tijesta tako da vam nutella ostane u sredini.
zamatanje kolačića
10. Kolačiće slažete na veliku tepsiju obloženu masnim papirom.
11. Možete ih dodatno lagano spljoskati.
keksići pločice
12. Svaki kolačić posipajte sa nasjeckanom čokoladom.
sjeckana čokolada
13. Stavite peći na 190 stupnjeva 10-15 minuta.
pečeni keksi
14. Gotovi ste. Kolačići s lješnjacima trebaju se ohladiti i možete ih poslužiti
ww.kolaci.biz

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova