utorak, 21. travnja 2015.

KASATO KOCKE


KASATO KOCKE


kasato-kolac
Kasato kolač se ne peče, a dosta se brzo napravi kada izuzmemo pripremu rezanja grožđica i žele bombona. Zahvalne su što se mogu dekorirati po želji, kao što sam ja napravila u bijeloj i crnoj varijanti s čokoladom. Vrlo su ukusne iu cjelini imaju jednu posebnu strukturu (u presjeku) koja se vrlo ističe među mnoštvom kolača.
SASTOJCI
  • 25 dkg mljevenog keksa
  • 20 dkg margarina
  • 10 dkg šećera u prahu
  • 10 dkg grožđica
  • 15 dkg žele bombona
  • 3 žlice ruma
  • GLAZURA:
  • 10 dkg bijele čokolade
  • 10 dkg crne čokolade
  • 6 žlica ulja

PRIPREMA KASATO KOLAČA

1. Prvo nasjeckati žele bombone i grožđice.
2. Žele bombone i grožđice pomiješati sa mljevenim keksom i šećerom u prahu.
žele bomboni
3. Kada je sve pomješano dodati omekšali margarin i rum, zatim sve sjediniti.
grožđice i keks
4. Na masni papir staviti smjesu koju zatim opet prekriti masnim papirom, te izvaljati oklagijom, a povremeno možete nekim ravnalom poravnavati rubove da budu pravilniji.
ravnanje kolača
5. Ostaviti sat-dva u zamrzivaču da se malo stegne.
6. sjeći na manje štangice dok je polusmrznuto.
kasato kocke
7. Vratiti u zamrzivač da se dobro stegnu.
8. Kada dođe trenutak dekoriranja treba istopiti svaku čokoladu sa 3 žlice ulja na pari.
topljena čokolada
9. Bit će vam zgodnije umakati ako si napravite fišek od masnog papira.
fišek od papira
10. Prvo se umače u bijelu čokoladu, a zatim u crnu. Kao što možete vidjeti ja to nisam radila, tj. išla sam prvo umakati u crnu čokoladu, ali poslušajte moj savjet, bolje će vam uspjeti.


www.kolaci.biz

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova