utorak, 21. travnja 2015.

KOKOS ŠNITE

KOKOS ŠNITE

kokos-snite
Kokos šnite super su jednostavan kolač, i mene je recept odmah privukao, morala sam ga napraviti i zadovoljna sam. Kolač je zaista fin, a kada ga jedemo zbog svojih sastojaka malo podsjeća na kolač čupavce.
SASTOJCI
  • TIJESTO:
  • 10 dkg margarina
  • 15 dkg šećera u prahu
  • 12 dkg brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 4 jaja
  • KREMA:
  • 12 dkg šećera
  • 5 žlica vode
  • 10 dkg čokolade
  • 10 dkg margarina
  • 15 dkg kokosa

PRIPREMA TIJESTA

1. Pjenasto razmutiti margarin sa žumanjcima i šećerom.
2. Dodati brašno pomiješano s praškom za pecivo i čvrst snijeg od bjelanjaka.
krema za pečenje
3. Moja tepsija je bila promjera 33×23 cm, koju sam obložila sa masnim papirom i pekla na 200 stupnjeva 15-20 minuta (ovisno o rerni).
biskvit u rerni

PRIPREMA KREME

1. Skuhati na laganoj vatri šećer i vodu.
2. Dodati čokoladu i kada se otopi umiješati margarin i kokos.
kokos i čokolada
3. Premazati kolač pripremljenom kremom.
posipanje-kolaca
4. Kolač posuti kokosom i vratiti u rernu na 100 stupnjeva 20 minuta, da se sasuši.
kokos glazura
www.kolaci.biz

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova