utorak, 21. travnja 2015.

VALENTINOVO KOLAČ SA KOKOSOM

VALENTINOVO KOLAČ SA KOKOSOM

valentinovo-kolac
Moram priznati da sam ideju za ovakvu dekoraciju kolača pronašla na jednom stranom sajtu na kome je umjesto srca bio oblik jabuke, pa mi je tako palo na pamet kako se unutarnji oblik može napraviti po želji, pošto se bliži Valentinovo odlučila sam se za oblik srca. S obzirom da sam vidjela samo sliku bez recepta danima sam razmišljala koji bi recept bio odgovarajući za ovu varijantu. Mogu reći da sam oduševljena što sam izabrala baš ovu kombinaciju, jer se slaže i savršenog je okusa. Kolač je jednostavan za napraviti, a topi se u ustima.
SASTOJCI
  • TAMNO TIJESTO:
  • 75 g tamne čokolade za kuhanje
  • 50 g margarina
  • 100 g brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 75 g šećera
  • ½ vanilin šećera
  • 1 ½ jaje
  • 75 g jake crne kave
  • 25 ml ruma
  • 25 g tamne naribane čokolade
  • TIJESTO OD KOKOSA:
  • 100 g brašna
  • 100 g gustina
  • 3 žličice praška za pecivo
  • 200 g šećera u prahu
  • 2 vanilin šećera
  • 4 jaja
  • 200 ml ulja
  • 200 g slatkog vrhnja
  • 100 g kokosa

PRIPREMA TAMNOG TIJESTA

1. Čokoladu za kuhanje razlomite na komadiće i zajedno sa margarinom miješajući rastopite na pari na laganoj vatri.
topljena čokolada
2. Zagrijte pećnicu.
3. Brašno pomiješajte s praškom za pecivo, šećerom i vanilin šećerom u zdjeli koju možete dobro zatvoriti.
4. Dodajte jaja, kavu i rum.
jaja i rum
5. Zdjelu dobro zatvorite i snažno protresite nekoliko puta (ukupno 15 – 30 sekundi) tako da se sastojci dobro izmješaju.
6. Dodajte čokoladu za kuhanje i naribanu čokoladu, dobro promješajte kuhačom i pokupite suhe sastojke sa ruba zdjele.
tijesto od čokolade
7. Tijesto izlijte u kalup u koji ste predhodno stavili masni papir. Kalup bi bilo dobro da je 25 x 11 cm, ali i ja sam se koristila većim 11 x 30 cm, pa sam se morala za dalje malo snaći.
kalup sa papirom
8. Staviti peći na 180 stupnjeva oko 40 minuta.
9. Nakon pečenja kolač ostaviti u kalupu da odstoji nekih 10 minuta.
pečeni biskvit
10. Kada se kolač ohladi izrezati ga na debljinu željenog izrezivača, u ovom slučaju u obliku srca.
biskvitna srca
11. Sa izrezivačem vaditi oblike i slagati u kalup obložen masnim papirom po dužini.
srce kolača

PRIPREMA TIJESTA OD KOKOSA

1. Zagrijte pećnicu.
2. Brašno pomješajte sa gustinom, praškom za pecivo, šećerom u prahu i vanilin šećerom u zdjeli koja se može dobro zatvoriti.
3. Dodajte jaja, ulje i slatko vrhnje.
4. Dobro zatvorite zdjelu pa snažno protresite nekoliko puta (ukupno 15 – 30 sekundi) tako da se sastojci dobro izmješaju.
5. Umiješajte kokos.
6. Sve još promješajte pjenjačom i pokupite suhe sastojke s ruba zdjele.
kokos biskvit
7. Tijesto ulijte u kalup gdje ste pripremili po sredini srca, bilo bi bolje da je (25 x 11 cm), a ja sam se koristila sa 11 – 30 cm.
zuti-omotac
8. Staviti peći na 180 stupnjeva oko 50 minuta.
9. Kolač izvadite iz pećnice i ostavite oko 10 minuta u kalupu.
kolač u kalupu
10. Možete dekorirati sa šećerom u prahu.
šećerna dekoracija
SAVJETI:
1. Kada iz tamnog tijesta vadite oblike bilo bi bolje ( ako nemate manji kalup) da izvlačite sa kraja oblik, u slučaju ako zafali možete se poslužiti drugim dijelom.
2. Kod ulijevanja tijesta od kokosa u kalup, kako sam sipala sa jedne pa s druge strane srce mi se podiglo, a trebala sam ga rukom vratiti dole.
srce kolač

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova