utorak, 21. travnja 2015.

MOTO KEKSIĆI BOLJI OD KUPOVNIH

MOTO KEKSIĆI BOLJI OD kupovnih

moto keksići
Nakon što su dječica izašla s tatom u šetnju, uhvatila sam malo vremena da napišem ovaj predivan recept, kakvi i sami jesu ovi Moto keksići. S obzirom da u zadnje vrijeme igram igrice za blogere, ovaj puta je za FBI rukavice izabran Željkine blog Mamina jela koji u trajanju od dva mjeseca možemo istraživati ​​i pripremati po njezinim receptima. Kada sam vidjela koji je blog izabran to me je posebno obradovalo, jer već duže vrijeme pratim njezine recepte koji me posebno oduševljavaju. Odlučila sam detaljnije pregledati recepte i izabrati što bih pravila. Mogu reći da sam nakon nekog vremena pretraživanja samo duboko udahnula i pomislila kako mi je ustvari teško odlučiti se, s obzirom da mi se puno toga sviđa. Skoro je bilo i eci-peci-pec, ali ipak sam se uspjela odlučiti, i to su ovi Moto keksići . Mogu potvrditi Željkine rečenicu u kojoj kaže da su ovi Moto keksići bolji od kupovnih. Inače nisu zahtjevni za napraviti niti oduzimaju puno vremena. Još bih samo dodala da možete koristiti eurokrem po želji.   
SASTOJCI
  • 250 gr maslaca ili margarina
  • 430 gr mekog brašna
  • 100 gr šećera u prahu
  • 1 jaje srednje veličine
  • 1 žumanjak
  • 1 vanilin šećer
  • ½ žličice praška za pecivo
  • 3 žličice kakaa
  • FIL:
  • nekoliko žličica eurokrema

KAKO SE PRIPREMAJU MOTO KEKSIĆI

1. Margarin sobne temperature, šećer u prahu, vanilin šećer, jaje i žumanjak izmiksajte običnom metlicom da se sjedini.
metlice za mikser
2. Dodajte brašno koje ste prethodno pomiješali s praškom za pecivo i dalje nastavite miksati sa spiralnim nastavcima.
spiralni nastavci za tijesto
3. Podijelite na dva jednaka dijela.
4. U jedan dio dodajte kakao, tako da bi dobili svjetliju i tamniju lopticu.
5. Svaku lopticu zamotajte u prozirnu foliju i ostavite u hladnjaku najmanje sat vremena da se stisne.
dvije kugle tijesta
6. Nakon što ste tijesto izvadili iz hladnjaka, površinu pobrašnite i razvaljajte bijelu lopticu.
7. S obzirom da nisam imala kalup u obliku cvijeta koji u sredini ima rupicu, poslužio mi je moj kalup u obliku cvijeta i izrezivač krugova koji inače koristim za tičino, as njim sam izrezivala sredinu.
izrezivači za cvjetove
8. Svaki puta kada se poslužite kalupom, potrebno je umočiti u brašno da se ne lijepi.
cvjetici od tijesta
9. Nakon što ste dobili cvjetić koji u sredini ima rupicu, slažite u veliku tepsiju obloženu masnim papirom.
slaganje u tepsiju
10. Stavite peći na 180 stupnjeva oko 10 minuta, ali pripazite da vam ostanu svijetli.
prva-tura
11. Isto ponovite i sa tamnijom lopticom, jedino što nije potrebno izrezivanje sredine već cvijetić treba ostati u komadu.
tamni-cvjetovi
12. Nakon što su se svi keksići ohladili, tamniji dio premažite eurokremom i preklopite sa svijetlijim dijelom koji u sredini ima rupicu.
spajanje keksića

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova