utorak, 21. travnja 2015.

USKRSNI STAKLENI KEKSI SA BOMBONIMA

USKRSNI STAKLENI KEKSI SA bombonu

uskrsni stakleni keksi
S obzirom da je za igru blogera FBI rukavice izabran kao mjesto istrage Brankin blog Homemade by B, odmah sam se bacila u istraživanje slastica. Svakako su mi za oko zapali ovi zanimljivi keksići s kojima sam se oduševila, jer su neobični. Pošto se bliži Uskrs odlučila sam da se stakleni keksi prigodno pojave na našem stolu. Kada je prijateljica vidjela da sam pri nabavi sastojaka za pripremu svojih kolača uzela bombone 505 s crtom, totalno iznenađeno me je pogledala i upitala zašta ću ih koristiti. Naravno oni se nalaze razliveni u izrezanoj praznini, pa se zato i zovu stakleni keksi i baš su mi posebni, jer ih prije nisam vidjela, ni pripremala. Još neke dobre osobine keksića su da ih možete naravno papati ili ukrasiti svoje Uskrsne grane ili čak napraviti paketiće te nekoga darivati. Slučajno sam za obrezivanje unutarnjeg dijela imala dječije izrezivače za plastelin koji su mi dobro poslužili, a vi možete koristiti bilo koje druge izrezivače.    
SASTOJCI
  • 200 gr maslaca ili margarina
  • 100 gr šećera
  • 1 jaje
  • 1 žumanjak
  • 1/3 praška za pecivo
  • malo ekstrata od vanilije
  • 400 gr brašna
  • 2 žlice kakaa
  • 2 vrećice bombona 505 s crtom

KAKO SE PRIPREMAJU STAKLENI KEKSI

1. Margarin sobne temperature izradite sa šećerom.
2. Dodajte cijelo jaje, žumanjak, par kapi ekstrata od vanilije, sjedinite.
3. Posebno pomiješajte brašno s praškom za pecivo i dodajte u smjesu, dalje nastavite rukom mijesiti dok ne dobijete glatko tijesto.
tijesto s maslacem
4. Prepolovite tijesto na dva dijela iu jedan dodajte kakao, tako da dobijete dvije loptice različite boje (svjetliju i tamniju).
5. Svaku lopticu zamotajte u prozirnu foliju i stavite u hladnjak na pola sata da se malo stegne.
tijesto u dvije boje
6. Dok je tijesto na hlađenju "505 s crtom" bombone razvrstajte po bojama, svaku boju posebno stavite u krpu i potucite s čekićem za meso. Nije potrebno da dobijete prah, bitno je da ih izlupate, ostat će i po koji komadić.
bomboni 505 s crtom
7. Lagano pobrašnite površinu i razvucite tijesto debljine 2-3 mm.
8. Dalje nastavite tijesto izrezivati ​​željenim modlicama, prvo većim izrežite cijele kekse.
izrezivač za kekse
9. Nekom špahtlicom ili sličnim alatom odvojite izrezano tijesto na drugo mjesto iz razloga ukoliko se malo uhvatiti za površinu, a izdubili ste unutarnji dio, postoji mogućnost da se oblik deformira.
špahtla u kuhinji
10. Sada možete manjim modlicama izrezati unutarnji dio.
uskrsni izrezivači
11. Složite keksiće u tepsiju u kojoj je postavljen masni papir.
12. Svaku prazninu u keksiću napunite sa usitnjenim bombonima, ne štedite bombone, ali računajte da se prilikom topljenja ne preliju preko ruba.
šareni keksi s bombonima
13. Pripremljene keksiće ubacite u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva na 10 minuta.
14. Nakon pečenja ostavite ih da se ohlade na masnom papiru, odvajat će se bez problema.
topljeni bomboni

SAVJETI KOJI ĆE VAM POMOĆI U IZRADI

1. Možete koristiti tijesto po želji, ali pripazite da se peče 10 minuta, jer dulje zadržavanje bombona u pećnici može pokrenuti mjehuriće i nuspojava. Ipak, ovo tijesto se odlično pokazalo.
2. Ukoliko će vam stakleni keksi biti ukras, kada se ohlade pri vrhu keksića čačkalicom napravite rupicu kroz koju provučete trakicu ili končić. Iz tog razloga kod izrezivanja unutarnjeg dijela tijesta modlicama ostavite si mjesta za bušenje.
ukrasni keksi
3. Branka s čijeg bloga sam koristila recept kaže da keksići i kao ukras budu jednako fini nakon tjedan dana, mada ću ja dio svojih staviti u limenu kutiju, vjerujem da će tako spremljeni biti dobri još dva-tri tjedna.

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova