utorak, 21. travnja 2015.

ZDRAVI KEKSIĆI SA ZOBENIM PAHULJICAMA

ZDRAVI KEKSIĆI SA ZOBENIM PAHULJICAMA

zdravi kolačići
Drago mi je da i ja na neki način mogu biti dio onih koji govore o zdravim namirnicama, tako da ću vam predstaviti novi recept, a to su ovi zdravi keksići. Naime, proljetos sam se odlučila početi misliti na sebe i svoj izgled i krenuti na vježbe, jer mi je inače jako teško to postići pored obaveza i dvoje malene dječice. E sad, kada to već spominjem, možda bi mogla preskočiti dio da više ne idem na vježbe, ali dobro to smo već zaboravili, ups… Tamo sam stvarno upoznala puno divnih žena sa kojima sam se sprijateljila, jednostavno su sve zračile duhom, mladenački kako bi mi to rekli. Naravno žene ko žene pričaju o svemu, tako da su često na red dolazili i novi recepti, a jednom prilikom sam imala čast isprobati ove keksiće sa kojima sam dobila i recept. Cijelo vrijeme ideja da ih i ja napravim mi je negdje u glavi, ali naravno kod mene ne stižu na red. Ovih dana sam pripremala torte na kat tako da sam bila okupirana njima, a nakon što sam shvatila da ću dobiti goste, nabrzinu su i dugo očekivani zdravi keksići došli na red. Stvarno oko njih nema puno posla, a i treba probati nešto drugačije. Za one koji vole takve stvari vjerujem da će im se jako svidjeti, jer od moga muža su keksići dobili odličnu ocjenu sa riječima „stvarno su mi dobri, nisu preslatki (taman su), okus cimeta, čokolade, pahuljica, ma super“… Eto, ako i vas zanima kakav je okus probajte i procjenite sami.
SASTOJCI
  • 250 gr zobenih pahuljica
  • 50 gr lješnjaka mljevenih (oraha, badema)
  • 125 gr maslaca
  • 125 gr meda
  • 50 gr čokolade tamne, nasjeckane sitno
  • 1 žumanjak
  • 1 jaje
  • 1 žličica cimeta
  • 1 korica limuna ili korica naranče (po želji)
  • ½ praška za pecivo
  • prstohvat soli

OVAKO SE PRIPREMAJU ZDRAVI KEKSIĆI

1. Pomiješajte sve suhe sastojke.
suhi-sastojci
2. Dodajte ostale sastojke i sve izmješajte.
ostali-sastojci
3. Ostavite u frižideru oko sat vremena da se smjesa sjedini i malo stegne.
4. Olakšajte si sa žličicom, tako da zagrabite smjesu i oblikujte rukama kuglice, sa žličicom ćete lakše dobiti jednake kuglice.
mufin-kuglice
5. Kuglice stavljajte u male papiriće za muffine koje pripremite na tepsiji od rerne.
kolaci-u-papiricima
6. Pecite u zagrijanoj rerni na 180 stupnjeva 15 – 20 minuta (ovisi o veličini kuglica). Za moje sam mogla malo skratiti vrijeme pečenja, jer pekla sam ih 20 minuta.
zobeni-kolacici

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova