utorak, 21. travnja 2015.

ZEBRA KOLAČ U DVIJE BOJE

ZEBRA KOLAČ U DVIJE BOJE

zebra kolač
Viđala sam Zebra kolač, ali se još nisam odlučila i napraviti ga. Ovaj puta iskoristila sam priliku da ga isprobam za igricu Kuvarijacije u kojoj pripremamo kolač po receptu drage naše blogerice Mateje sa stranice Ms Bakery. Kolač je zaista brzo gotov i naravno ukusan, tako da ga preporučujem onima koji vole kuglofe ili neke druge biskvitne kolače bez krema. Posebno me je privukao zebrasti izgled biskvita, ali moram priznati da sam imala malih problema oko toga. Pošto sam inače tvrdoglave prirode, ipak sam iz trećeg puta dobila ono što želim. Prvi puta mi je nastao problem kada sam počela ulijevati biskvit u kalup, jer mi se smjesa nije htjela baš razljevati, tako da nisam dobila zebraste šare. Drugi puta sam dodala više ulja i bila mi je smjesa rijeđa, ali sam svaku boju dodavala žlicom i dobila sam pretanke crte, nije mi se ni taj izgled svidio. Vjerovatno sam trebala žlicom više puta na jedno mjesto dodati smjese jedne boje. Treći puta sam isto sa tom pojačnom količinom ulja uljevala smjesu u kalup, ali ne sa žlicom niti sa špricom za ukrašavanje, već sam samo iskretala posude i kombinirala boje, tako mi je već bilo dobro. Ovo je bio moj odabir miješanja boja, a tko želi može si prilagoditi nekim od načina koje sam spomenula.
SASTOJCI
  • 350 ml ulja
  • 175 gr šećera
  • 100 ml mlijeka
  • 1 vanilin šećer
  • 4 jaja
  • 300 gr brašna
  • prstohvat soli
  • 25 gr kakaa
  • 4 žličice praška za pecivo
  • pola žličice soli
  • naribana kora naranče

ZEBRA KOLAČ PRIPREMA

1. Jaja i šećer kratko sjedinite pjenjačom.
2. Dodajte ulje i mlijeko, ta dobro sjedinite sa pjenjačom.
3. Podijelite smjesu na dva jednaka dijela.
4. U brašno dodajte prašak za pecivo i sol, te sve promiješajte da se sjedini.
5. Odvadite 175gr brašna i vanilin šećer, dodajte u pola odvojene smjese.
krema-sa-jajima
6. Ostatak brašna promiješajte sa kakaom i dodajte u drugi dio smjese koji će biti taman.
7. U tamniju smjesu dodajte naribanu koru od naranče.
tamna-coko-smjesa
8. Dno kalupa obložite masnim papirom i nastavite naizmjenično dodavati boje špricom za ukrašavanje, žlicom ili samo iskretanjem posuda u kojem je smjesa. Kako budete dodavali smjese, vidjet ćete kako se ona širi po dnu kalupa, te nastaju zebraste šare.
kolac-sa-sarama
9. Na kraju protresite malo kalup da se smjesa poravna i stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva oko 35 minuta.
kolac-u-okruglom-kalupu
10. Ohladite kolač, nožem odvojite stranice i odlijepite masni papir, kolač je spreman za konzumiranje.

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova