utorak, 21. travnja 2015.

RASPUKNUTI KEKSIĆI SA ČOKOLADOM

RASPUKNUTI KEKSIĆI SA ČOKOLADOM

raspuknuti keksići sa čokoladom
Ovi raspuknuti keksići za mene su jedno veliko iznenađenje, a reći ću vam i zašto. Prije dok sam znala viđati ovakve keksiće, uvijek mi je prva misao bila: „Ok, lijepi blagdanski keksići koji su hrskavog okusa, vjerovatno ću ih jednom napraviti…“. Ali nisam išla u iščitavanje recepta. Ovih dana sam se odlučila sudjelovati u igrici za FBI rukavice, gdje se istražuju recepti drage naše blogerice Tamare sa stranice Whats for dessert. Naravno, tamo sam pronašla i ovaj recept koji me je zaista očarao i dao mi sasvim jednu drugu sliku od onoga što sam uvijek zaključivala kada se spomenu raspuknuti keksići. Zapravo keksići su veoma mekani, čokoladnog okusa i obavezno vam ih preporučujem da ih pripremite za Božić. Posebno bih istaknula njihov zanimljiv raspuknuti izgled koji se dobiva prilikom pečenja. Na kraju recepta ćete moći pročitati kako se oni prije pečenja umaču u šećer kristal, zatim u šećer u prahu. S obzirom da sam jednu kuglicu zaboravila umočiti u šećer kristal već sam samo u šećer u prahu, nakon pečenja sam uvidjela da se na toj kuglici nije zadržala lijepa bijela boja, već se lagano izgubila, tako da znate zbog čega prvo moraju ići u šećer kristal.
SASTOJCI
  • 200 gr tamne čokolade
  • 80 gr margarina ili maslaca sobne temperature
  • 100 gr šećera
  • 2 jaja
  • 1 žličica ekstrata vanilije
  • 200 gr glatkog brašna
  • 1 žlica kakaa
  • 1 žličica praška za pecivo
  • šećer kristal za valjanje
  • šećer u prahu za valjanje

RASPUKNUTI KEKSIĆI KORAK PO KORAK&LT

1. Čokoladu istopite na pari i ostavite da se rashladi.
2. Prebacite ju u zdjelu za miksanje i dodajte margarin, šećer i ekstrakt od vanilije, te sve sjedinite mikserom.
3. Dodajte jedno po jedno jaje i miksajte na manjoj brzini.
4. Pomiješajte brašno, prašak za pecivo i kakao.
5. Ubacite u smjesu sa čokoladom, te nastavite miješati sa pjenjačom dok se sve sjedini.
cokoladna-smjesa
6. Tijesto zamotajte u prozirnu foliju i ostavite u frižideru najmanje tri sata, a možete i da prenoći.
7. Žlićicom vadite smjesu i nastavite dlanovima valjati kuglice.
cokoladne-kuglice
8. Prvo kuglicu uvaljajte u šećer kristal, a zatim i u šećer u prahu.
u-seceru
9. Slažite kuglice u veliku tepsiju od rerne na koju ste postavili masni papir, ali gledajte da ih ne postavite blizu, jer će se prilikom pečenja malo raširiti.
kuglice-u-seceru
10. Pecite ih u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva oko 10 minuta.
11. Kada izvadite, primjetit ćete kako su ispucali što i jeste cilj.
raspucali-kolac
ww.kolaci.biz

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova