utorak, 21. travnja 2015.

TORTA OD ČOKOLADE I JAGODA IZUZETNOG OKUSA

TORTA OD ČOKOLADE I JAGODA IZUZETNOG OKUSA

torta od čokolade i jagoda
Sezona je jagoda, tako da mi se svaki dan po glavi vrte neke kombinacije koje bih mogla napraviti. Malo sam surfala po internetu i slučajno naišla na jednu francusku stranicu Passion patisseire  na kojoj sam pronašla ovu tortu od čokolade i jagoda, koja može biti kao kolač ili torta, ali pošto nisam imala potreban kalup za kolač ipak sam se odlučila za tortu. Znalo mi se događati kada bih pravila nešto sa stranih stranica da mi pomutnju naprave količine izražene u njihovim jedinicama, dok ovoga puta to nije bio slučaj, ali neke sitnice sam napravila po svome. Dok sam pravila tortu sve više sam bivala nestrpljiva da ju probam, jer sam vidjela da će biti posebna. Što da vam kažem, nakon što sam ju uslikala za ovaj recept nisam mogla prestati uživati ​​u konzumaciji, jer mislim da do sada nisam probala bolju tortu od jagoda i to još u kombinaciji sa ganache kremom, možete zamisliti. Htjela sam to zadovoljstvo podjeliti i sa još nekim bližima, ali kako sam četverogodišnjeg sina ostavila nakratko samog u kuhinji, pohvalio mi se da se zavuko u hladnjak i pojeo skoro pola torte, jer stvarno je lagana i ukusna (vrlo jednostavan), tako da ju obavezno preporučujem.
SASTOJCI
  • BISKVIT:
  • 4 jaja
  • 120 gr šećera
  • 90 gr brašna
  • Ganache KREMA:
  • 200 šlaga (tekućeg)
  • 200 gr čokolade za kuhanje
  • KREMA OD JAGODA ILI MALINA:
  • 500 gr jagoda
  • 90 gr šećera
  • 400 ml šlaga
  • 1 želatina u prahu
  • PRELJEV:
  • ostaci jagoda u loncu gdje su se kuhale
  • 200 ml vode
  • 1 čep ruma
  • 2 žlice šećera
  • 2 lista želatine

JEDNOSTAVNI BISKVIT

1. Odvojite žumanje i bjelanjke.
2. Bjelanjke izradite u čvrsti snijeg.
3. Zumanke pomiješajte sa šećerom i pjenasto izradite.
4. Dodajte bjelanjke i lagano kuhačom izmješajte.
5. Nastavite dodavati brašno u neka tri navrata i sve lagano sjedinite kuhačom.
jednostavni biskvit
6. U okruglu tepsiju (moja je 26 cm) na dno postavite masni papir i ulijte pola smjese.
pola smjese
7. Pecite na 180 stupnjeva 10 minuta.
iz pećnice
8. Ponovite postupak pečenja s ostalom polovicom pripremljene smjese.

Ganache KREMA

1. Šlag u tekućem stanju stavite na srednju vatru neka se grije do vrenja (ne smeta ako pusti koji var) bitno da bude dovoljno vruć za topljenje čokolade.
2. Prelijte ga preko iskidane čokolade i miješajte lagano sve dok dobro ne istopite čokoladu.
3. Možete ostaviti malo da odstoji, čisto da se malo stegne.
choco ganaž

LAGANA KREMA OD JAGODA

1. Jagode sameljite štapnim mikserom, dodajte šećer i stavite kuhati.
2. Nakon malo kuhanja, ostavite da se ohladi.
3. Pripremite želatinu u prahu po uputama s poleđine vrećice i ostavite da stoji.
4. Šlag izradite i pomiješajte sa ohlađenim jagodama.
5. Želatinu postavite iznad vatre koju namjestite na najmanje i malo podignete iznad, dok držite u zraku miješajte toplina će ju istopiti tako da neće biti vruća.
6. Dodajte polako želatinu u jagode i sve sjedinite.
krema od jagoda

PRELJEV SA ŽELATINOM

1. U lonac gdje ste kuhali jagode dodajte vodu, rum i šećer i nastavite kuhati.
2. Pripremite listiće želatine tako da odstoje 5 minuta u hladnoj vodi.
3. Izvadite želatinu iz vode i dodajte u lonac koji ste skinuli s vatre.
4. Ostavite da se malo umlači preljev koji je onda spreman za tortu.
preljev od ruma i jagoda

OVAKO SE SLAŽE TORTA OD ČOKOLADE I JAGODA

1. Za slaganje sam koristila obruč koji mogu namjestiti na dimenzije po želji i tako ga priljubiti uz biskvit, jer da sam slagala u onome što se biskvit pekao možda bi mi ganache ili krema curili sa strane po biskvitu.
2. Postaviti obruč na tacnu.
3. Biskvit
4. Ganache krema
5. Biskvit (stavite u hladnjak dok napravite kremu)
6. Krema od jagoda (staviti u hladnjak da se krema stegne prije dodavanja preljeva)
7. Preljev
8. Po želji možete bočne strane premazati šlagom.
torta od jagoda slojevi
komad torte
presjek torte
tri komada
Da li i vi obožavate kombinaciju jagode i čokolada, ili više volite jagode i ... ???

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova