nedjelja, 31. svibnja 2015.

Dilber usne

Dilber usne


Dilber usne Dilber usne











Sastojci:
  • 3oo grama brasna
  • 2oo grama maslaca
  • 15o grama secera u prahu
  • 1 jaje
  • 1 zumanjak
  • 1oo grama slatkog kajmaka
  • dzem od sljiva (mislim da to nije bitno, ja sam stavila od dunja)
  • secer u prahu za posipanje
Priprema:
U brasno dodajte maslac i sve zajedno mrviti rukama.Dodajte jaje, zumanjce, kajmak, secer  pa električnom mutilicom izradite tijesto.Od tijesta oblikujte kuglu stavite je u prozirnu foliju i ostavite u hladnjaku sat vremena.Ohladjeno tijesto tanko razvaljajte, okruglim kalupom ili casom vadite krugove, i na jednu stranu kruga stavite kasicicu dzema.Svaki kolacic poklopite drugom stranom kruga i malo utisnite sa strana kako bi dobili oblik usana.Stavite ih u lim oblozen pek papirom, pecite na 18o stepeni oko dvadesetak minuta.Kada su kolacici gotovi pospite ih secerom u prahu.Ovo vam je recept po kojem sam ja radila, medjutim ja nisam imala slatkog kajmaka, predpostvljam da je to kajmak sa kuhanog mlijeka pa sam umjesto kajmaka stavila 1oo grama vrhnja za kuhanje pa sam na kraju morala dodati jos brasna.Mozda sam trebala malo manje dodati vrhnja jer je tecno a po meni moglo bi i kiselo vrhnje.Uglavnom Dilber usne nisu lose ... Tijesto je odlicno za raditi, podatno je uopste ne puca, eto drage moje dajte se na posao ...
Ugodno uz Dilber usne!

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova