subota, 30. svibnja 2015.

Kolač s trešnjama (jagodama)

Kolač s trešnjama (jagodama)


Kolač s trešnjama Kolač s trešnjama (jagodama)























Sastojci i priprema:
Odlican recept sa bloga LoveAffair, nesto nabrzaka a tako ukusno, autorica je pravila sa trešnjice posto je nasa tresnja mlada i jos uvijek nedaje plodove a kako jos imam domacih jagoda u basci ja sam odlucila da ovaj kolac napravim sa jagodama.  Malu sam samo promjenu napravila u kori.U pola smjese za koru sam dodala žlicu kakaa i izlila u tepsiju, posula preko zuti  dio kore i pobacala jagode.  Ja sam jagodice isjekla na kockice i one su se tijekom pecenja malo raspale ali okus kolaca je fantazijaaaaaaaaa.  Mislim da bi bio odlican da se napravi i sa malinama ili višnjama. Kolac sam pekla u velikoj tepsiji od pećnice.
Kora:
  • 4 jaja
  • 150 g secera
  • 1 žlica vanilin šećera
  • 200 g griza
  • 200 ml kiselog vrhnja
  • prstohvat soli
  • 500 g ociscenih tresanja
  • secer u prahu (za posipanje)
Priprema:
Pjena  sto izradite zumanjke sa secerom i vanilija secerom.  U bjelanjke dodajte malo soli te izradite snijeg.  U smjesu od zumanjaka dodajte kiselo vrhnje i griz te promijesajte.  Rucno umijesajte snijeg od bjelanjaka.  
Istresite smjesu u kalup premazan margarinom i posut brašnom ili oblozen masnim papirom , te poravnajte. Po smjesi razbacajte tresnje koje ce tijekom pecenja polako same uronuti u biskvit.  
Pecite 30-35 min na 190 C.  
Ohladite i pospite šećerom u prahu.
Prijatno!

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova