četvrtak, 2. srpnja 2015.

POHOVANE TIKVICE U KUKURUZNOM BRAŠNU

Pohovane tikvice u kukuruznom brašnu   

Jedva sam čekala da krene sezona tikvica jer ih svi volimo, a mogu se spreme na bezbroj načina. Mi smo ih prvi put ove godine pohovali ali ne u prezli nego u kukuruznom brašnu. Za one koji vole palentu i proju ovo će biti pravi izbor.
pohovane tikvice
Sastojci:
  • 1 veća tikvica
  • so
  • 2 cijela jaja
  • 2 žlice mlijeka
  • kukuruzno brašno (ja sam imala dvije vrste, sitno mljeveno, glatko i krupnije mljeveno, zrnasto)
Priprema:
Tikvice očistiti i iseći na pločice, pa svaku po malo posoliti.
Staviti ulje da se zagrije, ne na najjače, nego malo slabije, pa kad se zagrijalo ulje uvaljati komad tikvice u sitno mljeveno brašno, pa u umućeno jaje sa mlijeko i na kraju u krupnije mljeveno prašno.
Pećnice s obje strane ravnomjerno, dok ne dobije zlatnu boju.
Paziti da vatra nije prejaka jer će tada i ulje i brašno gorjeti.
Pečene tikvice vaditi na ubrus da se ocijede.

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova