četvrtak, 2. srpnja 2015.

ROLAD OD MLJEVENOG MESA, PUNJEN SIROM I DIMLJENIM MESOM

Rolat od mesa

Rolat od mljevenog mesa, punjen sirom i dimljenim mesom je idealan za nedjeljni ručak ili kada vam dodju gosti. Spremite ga dan ranije i samo ispečete, a dok se peče slobodni ste da radite nešto drugo ili uživate sa gostima.
rolat od mesa
Sastojci:
  • 700 gr mljevenog mesa po izboru
  • sredina od pola starog kruha
  • 1 cijelo jaje
  • 1 žlica suhog začina
  • 1/2 žličice papra
  • Punjenje:
  • 250 gr sitnog sira (može i feta ili tvrdi, ja sam ovaj imala)
  • 200 gr dimljenog mesa (ja sam imala komadno meso koje je isječeno na tanke kolutiće, a može i šunkarica)
Priprema:
Mljevenom emsu dodati izmrvljenu sredinu starog kruha, jaje, suho začin i biber pa rukom sve dobro izmijesiti.
Otkinuti komad alu folije i premazati je uljem.
Staviti svo meso i rukama oblikovati na foliji pravokutnik, otprilike 30 x 25 cm. Odokativno sam izmjerila jer ne smije biti previše tanak, da bi se lijepo savio, a ne smijete ni previše da istanjite jer će pući.
Preko mesa poslažete dimljeno meso i po sredini stavite sir (slika).
Zamotate u foliju, u tepsiju uspijete 100 ml vode, pećnicu zagrijete dok to radite na 200 stupnjeva i stavite peći 45 minuta.
Poslije 45 minuta skinete foliju i dopeče nekih 30 minuta.
Da krene da se hvata korica.
Prohladite pa onda režete.
Ugodno.
rolat od mesa (2)

Nema komentara:

Objavi komentar

Moj popis blogova